Nattpraktik

Så där ja! Nu har jag avverkat tre nätter på förlossningen och det gick riktigt bra. 5 förlossningar blev facit, känns bra! Det blir bara roligare och roligare att förlösa, ser fram emot framtiden! ;-) Nu ska jag gå på dagen framöver, får se om det blir något mer natt framöver i oktober. I morgon blir det ett dagpass med min ordinarie handledare.

I morgon ska jag på releaseparty för det nya barnklädesmärket
House of Lola. Det ska bli riktigt trevligt att klämma (shoppa?) på kläder, få en goodiebag och lyssna på musik. Återkommer med rapport!

Elias gillar sin skola och får som vanligt snabbt nya vänner. I dag ska nya kompisen Christoffer följa med hem och "äta över". Åh vad det känns bra när barnen har kompisar och är omtyckta!! Inte för att jag har varit orolig precis, men det är ändå någonting man har lite i bakhuvudet, tänk om...  Malte har också gott om vänner på dagis, det är ett litet grabbgäng som kör sina bilar och tåg. Så söta är de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback