En lugn onsdag

I dag har jag tillbringat morgonen (nåja ca 30 minuter...),  på skolan och tentat asfyxi. Jag tror att det gick helt ok, hon sa inget annat iaf.

Praktiserandet går utmärkt. Numera har jag förlöst 37 bebisar och det närmar sig med stormsteg den magiska siffran 50. Praktiken fortgår hela Oktober och innan dess har vi en megatenta och ett par andra examinationer. Sedan är det uppsats fram till examen. Puh, hur ska det gå?? Har sökt mitt första jobb, hoppas nu bara att de vill ha mig.

Barnen mår finfint även om de är grymt trötta på mornarna. Elias har i dag skoljogg i skolan och det passar nog min stora lilla kille bra. Han gillar nämligen att springa. Får se om maken kommer i väg med barnen  på Lidingöloppets Knattelopp i helgen, jag praktiserar och kan inte följa med men vi har pratat lite löst om att det kunde vara kul för Elias. Problemet för maken är väl att de två små ju inte håller samma tempo och därmed skulle man behöva vara två springande vuxna.

Malte gillar sitt dagis och har kul med sitt lilla grabbgäng. Så stor han har blivit!

Såg i föregående inlägg att jag glömt att rapportera om Hose of Lola-releasepartyt. Det var kul! Jag och grannen Camilla fick en varsin goodiebag, vi kände på kläder och shoppade och så var det presentation av företaget och sång av Christoffer Hilding från Idol. En trevlig kväll med andra ord. Passade två shoppingtokiga mammor utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback