Förkyld

Jag har visst blivit ordentligt förkyld. Jag får väl bara vara glad att jag inte missar någon praktiktid eftersom jag har haft långledigt, annars hade jag fått sjukskriva mig. I morgon pallrar jag mig dit iaf, då borde det vara ok. Sedan är jag ledig en dag igen, innan jag ska gå mina tre sista nätter på praktiken. Hoppas på ett gäng förlossningar så att jag närmar mig den magiska siffran 50.

Snart ska jag gå på utvecklingssamtal i skolan. Det ska bli kul att höra vad de säger, även om jag vet att det går bra för min lilla prins.

Annars har jag otroligt svårt att uppbåda kraft att plugga, jag måste visst ha eld i baken för att få något gjort. Jag vill bara vara klar nu!

Har lagt ut några plagg på
Tradera, hoppas på bra lycka där... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback