Malte 2 år!

Tänk att min lilla kille har blivit 2 år, tänk så tiden går!

Malte är verkligen en liten kille som folk brukar minnas, både för att han aldrig är stilla och för att han pratar en massa och dessutom är han liten och väldigt söt. Ofta får jag höra hur söt han är och det ÄR han ju! Helt opartisk va?? ;-)

I går när själva födelsedagen var, startade vi dagen med paket och sång vid sängen och sedan  blev det full rulle med gäster och jordgubbstårta och mera paket. Jag vågar säga att Maltes 2-årsdag blev riktigt lyckad, både för Malte och hans familj.

I morgon ska de ha kalas på dagis för Malte och eftersom det är friskvårdsvecka på dagis, blir det hinderbana i skolans gympahall också. Passar Malte utmärkt skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback