Hemma i dag

Äter sedan 3 dagar antibiotika mot urinvägsinfektion och kände igår vid lunchtid att jag fick så fruktansvärt ont i magen. Gick då hem förstås. Har funderat och funderat och kommit fram till att det kan vara så att jag inte tål min antibiotika riktigt bra, men jag ska härda ut och se om jag klarar av att äta den tills på torsdag då kuren är avslutad. Är iaf hemma i dag och det känns bra så länge jag är stilla, men så fort jag börjar fixa med något blir jag yr och kallsvettig. I morgon ska jag gå till praktiken iaf.

Malte är sig inte riktigt lik heller, han vill inte äta och är gnällig. *suck*

Annars väntar jag leverans av
meandi-kläder. Det här beställde jag:

    
 

Malte får grävskopan, svettisjackan och girafferna. Elias får sega råttor och kronor. Och jag klänning och byxor.
Och så hemliga paket förstås till mig och grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback