Tittut!!

Efter tre ofrivilliga veckor borta från internet, är jag äntligen tillbaka. Vilket felet var, har jag ärligt talat ingen aning om, men jag är glad att vara tillbaka.

Semester har jag haft i ca 2 veckor och har således tre veckor kvar. En av veckorna tillbringade vi i Dalarna hos goda vänner. Vi började hos vännen Stina i Garsås, med tre ljuvliga barn där vi stannade i tre nätter. Där passade vi på att besöka Tomteland som barnen tyckte mycket om, men framförallt har barnen haft otroligt roligt ihop. Sedan fortsatte vi till Insjön där vi besökte Ola med familj och där handlade vi på Clas Ohlsson, Lager 70 & Lager 157 och bara umgicks och hade det mysigt. En liten släktträff hos makens faster Magda hann vi med också, där var även Fs kusiner med barn så där var det fullt röj ett par timmar innan färden hem inleddes. Sedan sov Malte gott hela vägen hem i stort sett. Avslutade med middag på Arlanda, tittandes på flygplan och åskväder. Myys! ;-)

På torsdag reser vi vidare mot Vimmerby/Båstad/Göteborg, återkommer med rapport efteråt. Nu ska jag lägga in lite somriga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback