Renoveringshelg

Vi har varit något otroligt produktiva denna helg och det känns så bra! Och vi klarade trots att vi hade barnen hemma. Mormor skulle ha varit barnvakt i helgen, men annat kom emellan. Och det blev fint, ett helt nytt hem fick vi. Nu återstår att köpa nya textilier, nya lampor och lite sånt. Jag kanske ska berätta vad vi har gjort också... ;-) Vi har tapetserat en fondvägg i vardagsrummet och en i vårt matrum. Jag struntar i att beskriva, utan lägger istället in några bilder. En sak vill jag säga iaf och det är att varken jag eller maken är så mycket för blommor, men tänkte att alla andra har ju medaljonger så vi tar blommor istället... Våga och vinn, heter det ju och det tyckte jag att vi gjorde. Fast det ÄR väldigt mycket blommor, på ett fint sätt!

Rött blev vitt:

image288

image289

Blått blev blommigt:

image290

Två ljuvliga ungar, först världens finaste Elias och så en kladdig men alldeles tokglad Malte:

image291

image292

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

SÅ snyggt det blir hemma hos er nu, alltid kul med lite nytt :) Glada killar du har också :)
Låter så härligt när du skriver om din utbildning, så häftigt det måste vara. Jag tittar minsann på dina tv-stjärnor. Undrar om någon av dem varit med vid mina förlossningar? När Jonatan föddes var det 4 st inne men jag minns inte en enda av dem *konstigt*

Postat av: Nina

Hej!
Wow, så snyggt det blev! jag skulle åxå vilja göra om mera, mera.. men man ska ha tid åxå.. och råd :)
vilka stora killar ni fått :)

kram Nina

2008-04-15 @ 20:35:18
URL: http://nina.versiblog.se
Postat av: cia

Bra val av tapeter. Me like! Mest gillar jag blom-tapeten! Bra jobbat av er! Speciellt med grabbarna hemma... :o)

2008-04-17 @ 12:58:09
URL: http://cia242.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback