Sjuk liten Malte...

I dag hann Malte bara var 2 timmar på dagis innan de ringde och sa att han hade feber. Jag skyndade mig förstås till min lilla myra! Tur att jag verkligen satt de två timmarna och pluggade, för som tur var hann jag med att göra min del till grupparbetet som ska redovisas på tisdag.Puh!

Elias var hemma hos sin dagiskompis Lovisa i ett par timmar efter dagis och sedan åt vi klyftpotatis och kyckling med créme fraiche och grekiska kryddor. Kl.18 började Malte se ordentligt vissen ut, så då fick han gå och lägga sig. Nu har vi ätit glass med maränger och choklad & kolasås och Elias och Fredrik kollar på Asterix och här sitter jag!

Helgen blir nog väldigt lugn, med tanke på Maltes sjukdom. Tur att vi inte har något planerat!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Malin!
Hoppas lillpluten har piggnat på sig nu och att det går bra med studierna ;)
Ska lägga in din länk hos mig och försöka besöka din blog lite oftare!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback