Lördagkväll

Här sitter jag med datorn och pluggpapper... Det är alltså tenta på måndag och denna gång känner jag faktiskt att jag har koll. I morgon ska jag banka in det sista och jag har goda förhoppningar att klara det faktiskt. Nya tummar tack!

Har nyss "ropat" in en sprillans ny Reima-mössa till lilleman för 46 kr på Tradera, inte dyrt! Och så har jag ätit glass och skrivit lite inlägg på "Barnkkläder" på Aff. Hur kan det vara så vansinnigt roligt med barnkläder?? Köpte förra veckan
denna underbara tröja från Småfolk och Malte ser ut som en liten karamell i den och så mycket beröm han får! Sedan köpte jag en höstoverall från Reima i veckan också, från Tradera. Perfekt att ha nu när det börjar bli lite kyligt och fuktigt.

I dag har vi förresten varit och ätit lunch hemma hos goda vänner och ätit en helt otroligt god Peruansk buffé, gjord på bl.a hemodlad chilifrukt. Mamman och frun i familjen är född och uppvuxen i Peru och kom hit för några år sedan bara. Som sagt, mycket god mat!

I morgon blir det 1-årskalas för kompisens lilla Lisa. Det ska bli skoj. Ska visa vad hon fick sedan när kalaset är över, i fall mamma Lotta skulle råka kika in här innan, vad vet jag...

Ha en god natt, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Britta

Då önskar vi lycka till igen - håller förstås tummar och tår. Bra att man får många chanser, för det är inte lätt att veta hur mycket jobb man ska lägga ner. Vilket tempo ni verkar ha i studierna. Här är det verkligen halvfart :)
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback