Lördagkväll igen...

I dag har jag haft en pluggdag, ny tenta på måndag. Den sista i raden av tre...  Äsch den första ska jag ju göra om. Denna gång är det embryologi och det är både lite svårt och roligt. Tror att det ska gå vägen på måndag, men än är jag inte klar... Har fått reda på en av mina praktikplatser nu, och det blir på Huddinge MVC, nästa termin tror jag det blir. Ska bli jättekul att få klämma på magar och lyssna på hjärtljud hela dagarna!! För varje dag jag går denna utbildning känner jag mig allt ivrigare att få komma igång på riktigt och komma ut i verkligheten, det ska bli så häftigt på alla vis!

Elias har börjat på Bollek i dag och tanken är att de ska prova lite olika bollsporter under terminen, fram till jul. Första gången var rolig i alla fall!

Och Malte håller på att få en massa tänder, två små piggar ute, men det verkar som han ska få 4 st nya. Annars fungerar det bra på dagis och jag fick t.o.m höra häromdagen att de är glada att de har "fått" Malte och det värmer förstås mammahjärtat. Dock har han börjat med att vara ledsen när vi lämnar, men det går fort över iaf och det är ju bra.

I morgon blir det mer plugg och fotboll på eftermiddagen för Elias och bandy för pappan på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Britta

Åh, vad häftigt med bollek. Låter som en utmärkt aktivitet, bra att få prova olika bollsporter redan som 5-åring. Håller tummar och tår för din tenta på måndag. Gäller att hitta rätt nivå på läsningen. Ser dig en del på Aff-studier. Mysigt att tillhöra den gruppen tycker jag. Ska se om jag kan stjäla mig lite studietid i morgon också, börjar ju en kurs till om ett litet tag.
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback