Fredag kväll

I dag har jag pluggat hemma. Det är förberedelser inför omtentan som gäller och det går bra. Tentan är om en vecka och det känns som läget är under kontroll faktiskt. De andra tentorna är avklarade och godkända iaf.

Malte har haft en stökig vecka med ont i munnen (antagligen). Han har fått en del Alvedon för att orka, men i dag har han varit pigg och glad på dagis iaf. Det man undrar är hur lång tid det egentligen kan ta för 4 tänder att komma upp?

Elias håller på att planera sitt kalas, han vill gärna bestämma hur inbjudningskorten ska se ut osv. Och jag har beställt lite kalasgrejor från
bosieboo. Och utklädningskläder till grabbarna, den 25 oktober på Elias födelsedag är det maskerad på dagis och jag vet hur onödigt det är att klä ut Malte, men jag kunde inte låta bli... Dessa kläder blev det iaf, från kalaspinglan.





Annars då? Tja, jag vet inte... Har haft en episod i dag med flimmer för ögonen och svimningskänsla, så nu har jag huvudvärk istället. Har haft detta då och då i bra många år, det verkar som det är något jag får leva med emellanåt. Grabbarna bygger tågbana med sin pappa på övervåningen, och jag fick lite datortid...

Kvällen blir lugn, tror och hoppas att maken har köpt godis, kanske blir det lite vin också.

Kommentarer
Postat av: Humla

:-) vilka söta utklädningskläder! Låter nästan som du har migrän tycker jag... flimmer för ögonen med efterföljande huvudvärk, blä!
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback