Bukett från Elias första fru

Bukett från Elias första fru

När vi kom hem en dag från Elias fotbollsträning hängde denna fina höstbukett på dörrhandtaget. Det var söta Ebba som hade plockat den åt sin Elias. Gulligt va?

För övrigt är Elias fortfarande kär i Ebba men har hittat en till tjej som är "samma söt och snäll" och enligt Elias. Hon heter Lovisa och är ny på Es avdelning på dagis. E & L, kryper tydligen in i vråer och pussas... En dag när Elias kom hem från dagis sa han:
-Mamma, jag vet inte vem jag ska gifta mig med nu, Ebba eller Lovisa!
Jag svarade förstås att han inte alls behöver bestämma sig nu, det är ju bara roligt att han har många kompisar att leka med som är både snälla och söta! ;-)

Dock hade det varit ett litet triangeldrama på dagis häromveckan när en av tjejerna ville ha E för sig själv, för det fanns inte plats för flera och den andra tjejen blev förstås ledsen. Tur att fröken ryckte in och hjälpte dem!

Kommentarer
Postat av: Humla

Åh så gulligt... ja men jag har inte svårt att förstå att de gillar fina charmiga Elias! :-) Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback