Tänk att denna nyföding har blivit 5 år...

Tänk att denna nyföding har blivit 5 år...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wow gott med våfflor till frukost - det ska man ha på sin födelsedag...:) Fina paket på morgonen också - det låter ju toppen.

Ja, tänk ändå vad tiden går - man ser ju tydligt att det är Lille Elias nyfödd - han är sig lik, fast mindre så att säga...hihi

kram och Grattis från oss

Postat av: Sandra

Grattis Elias på 5-årsdagen!!! Jag kommer alltid komma ihåg datumet eftersom jag hade BF då med Sebbe :)
Vore jättekul om du kunde komma på party! Maila mig och du vill ha vägbeskrivning, vi bor inte så långt bort från där vi bodde innan... Du kan ta med dig kidsen om du vill och väninnor *Ler*
Min säljare ringde precis mig, jag beställde 6 hemliga paket (eller 7 kommer inte ihåg) och hade visst fått jättefina grejer! Bruna klänningen med hjärtan till mig, hamstersvettis (för 50 kr!!) till nåt utav barnen mm, jag är grymt nyfiken :)
Kram!

2007-10-25 @ 16:35:33
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback