Sunday bloody sunday...

Min lilla myra störtade från en stol han klättrat upp på och blödde ordentligt från mun och näsa. Det hördes direkt att denna gång har han gjort sig illa ordentligt! Stackars liten, han grät och jämrade sig ett bra tag efteråt och det tog nog en timme innan jag var säker på att vi inte skulle åka in med honom. I vanliga fall brukar han lugna sig ganska snart, men i dag kastade han sig av och an på ett nytt sätt och grät så att det lät som han skulle kräkas. Lilla Malte är tyvärr rätt van att ramla och göra sig illa och jag vill nästan gråta när jag ser hans megastora överläpp, stackars stackars Malte! Det verkar som tänderna har klarat sig, men tandköttet precis ovanför tandraden är ordentligt svullet och irriterat. Dagen har fortsättningsvis förstås inte varit så bra för Malte, han har velat vara i famnen och har ätit halvdåligt, glass är iaf gott.

Annars har dagen varit lugn, Fredrik och Elias har varit i väg och slängt sopor och handlat och jag har ägnat mig åt Malte och emellan varven försökt att plugga.

I går hade vi städdag i området och det blev inte mycket städat för mig, men Fredrik som är ordförande i samfälligheten hade att göra.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Stackars liten! Hoppas det går över helt o hållet snart.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback