Onsdag och hemmaplugg

Sitter här och försöker få lite pluggat, har ett basgruppsarbete och inlämningsuppgift att göra. Pluggar och fixar med annat omväxlande...

I dag ska Elias ta med sig en kompis från dagis, det blir mysigt! Det är en av de tjejer som E är lite kär i, förutom sin Ebba då. Hon kunde inte komma på kalas förra veckan, för då hade hon vattkoppor, så då får det bli så här istället. Just nu är E med 5-årsgruppen och spelar bowling på Heron City, låter jättekul ju!

Annars är Malte en snackgubbe numera, han utökar sitt ordförråd konstant och man slutar inte förvånas. Lilla underbaring!

Vill också tipsa er som inte gått med i Buzzador att göra det!! Man får prova en massa bra produkter alldeles gratis och förbinder sig bara att sprida produkten och rapportera vad man tyckte. Just nu testar jag Estrellas nya magra snacks och ett nytt Kaffe från Gevalia och väntar på Barilla produkter. Låter det lockande? Jo erkänn att det gör det! Anmäl er
här:

Har annars en sån där morgon när sorgen har tagit tag i mig, men försöker tänka på annat och glädjas över bra saker.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: e.

hihi denna onsdagen ska jag åka till gbg för att se Ne-Yo live :D så det blir ingen vanlig onsdag för mig

Postat av: Sandra

Vi fick oxå snacksen, dom smakar blä ;) Inte ens kidsen vill ha dom haha, måste vara för nyttiga helt enkelt *fniss*
Det var kul att träffas igen på mässan! Vi får väl ta en fika sen när kläderna kommer, du tar med din grannes oxå va?
Nu ska jag låtsas jobba en stund till....
Kram!

2007-11-08 @ 13:18:56
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback