God förmiddag!

Sitter här och laddar med en kopp kaffe och en chokladbit, inför en söndagskväll på akuten, den kan bli i stort sett hursomhelst och det är väl det som är charmen med att jobba på akuten antar jag... ;-) Ska bli lite kul, även om det är så där att lämna familjen en söndag mitt på dagen. Maken tog med sig Elias för att kompletteringshandla och Malte försöker somna.

I morgon börjar min praktik och jag börjar på en gynavdelning i morgon bitti, ska bli lite roligt faktiskt. Har en dag då jag får ordna studiebesök själv och fick förslaget att jag skulle gå till en sexshop eller på sexklubb (några bland andra mer normala förslag), hur ofta får man den uppmaningen i skolan??

Näpp, nu måste jag packa ned stetoskop och crocs i min väska och ordna fram lite frukt och matlåda, fast först ska jag nog ladda ned några bilder!

Kommentarer
Postat av: Britta

Hihi, vilket spännande studiebesök - törs du? Lycka till med praktiken. Hoppas första dagen varit spännande och givande.

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback