Torsdag förmiddag

Elias hade hög feber i förrgår, men var feberfri och pigg igår så han är på dagis i dag. Konstigt, för övrigt är han inte förkyld eller så... Nåväl, vi är tacksamma för korta sjukhistorier! ;-)

Annars har vi inte gjort något alls de senaste dagarna, jättetråkigt... Vi skulle dessutom ha åkt till Sälen i dag, men pga flera anledningar skjuter vi lite på det. *suck*

Malte sover frukost i vagnen i hallen, med vinteroverall och allt, men jag vågar inte klä av honom för då vaknar han väl. Vi ska efter lunch ge oss av till Huddinge en kort sväng och kompletteringshandla lite. Och så kan den uttråkade morsan behöva se lite människor. Jo, förresten... Var hos en kompis härom kvällen på Me&I-party, kunde inte låta bli att handla lite igen... Hemliga paket och knickers till mig. Ville ha Molnlinnet också, men det var slut i min storlek. Hoppas det kommer in igen, för det vill jag verkligen ha.

Nu är förresten ansökan till barnmorskeutbildningen i väg, håll nu tummarna för att jag kommer in!

Kommentarer
Postat av: Britta

Hoppas det blir som du hoppats med utbildningen. Ska vältra mig i kurskataloger nu en stund tänkte jag. Ska bara slita mig härifrån först.
Hoppas Elias är fortsatt pigg och frisk.

Kramis!

Postat av: Britta

Hoppas det blir som du hoppats med utbildningen. Ska vältra mig i kurskataloger nu en stund tänkte jag. Ska bara slita mig härifrån först.
Hoppas Elias är fortsatt pigg och frisk.

Kramis!

2007-03-22 @ 21:31:06
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: Britta

Försökte kommentera här i går, men det gick inte att få iväg något. Skrev nog något om att jag hoppades att du ska komma in på studierna. Jag planerar ju också att läsa (lite) i höst.

Hoppas ni njutit av solen idag!
Kramis!

2007-03-24 @ 22:34:46
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: Britta

Hihi! Nu var det visst många inlägg från mig helt plötsligt (det stod ju 0 kommentarer när jag kikade nyss).

2007-03-24 @ 22:35:33
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: Fluffyn

Hej på er! Hoppas ni får vara friska nu så kan vi ses igen!
Och jag håller alla tummar å tår att ansökan bra till utbildningen!

Kramis

2007-03-26 @ 19:07:03
URL: http://love.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback