Magsjuka

Elias har kräkts hela natten, stackarn! Nu inväntar vi nästa sjukling, undrar vem, det blir... Hoppas förstås att det för engångsskull bara blir en sjukling. E är i alla fall hyfsad nu, han är litegrann och dricker, men ligger på soffan och tittar på barnprogram. Jag känner mig lite kvalmig, men undrar om det är för att jag känner efter för mycket eller om jag verkligen håller på att bli sjuk... Maken är snart på väg till Göteborg och kommer hem sent i kväll, tänk om han insjuknar där borta... Vill helst be honom stanna hemma, men det kan man ju inte göra "ifall att" liksom.

Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du slipper bli sjuk! Det var en hemsk magsjuka vi hade och ALLA i vår närhet blev ju smittade! :(

Visst hör jag av mej när jag ska till Ikea efter flytten, kan alltid behöva lite sällis. Åhhh snart blir vi nästan grannar, KUL!

Kramis å krya på dej Elias!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback