Influensa eller nå´t...

Sedan i går har jag haft frossa, ont i kroppen, yrsel och ostadig mage. Mild variant av influensa eller magsjuka som inte riktigt bryter ut kanske. Jag kan inte äta för då börjar det köra i magen, som kramper. Jag har sovit sovit och sovit och Fredrik har fått känna på hur hektiskt det kan vara att få ihop allt med mat och sömn och olika sysselsättningar. Han börjar se lite trött ut nu...

Vi var hemma hos barnens farfar i går innan jag riktigt förstod hur sjuk jag var, hoppas nu att inte fler blir sjuka.

Håll nu tummarna att barnen (och maken) klarar sig från det här!

Kommentarer
Postat av: Sandra

En hel hög krya på dig kramar kommer här! Tur att din man kan vara hemma och hjälpa dig iaf vännen! Micke har ju svårt att ta ledigt tyvärr så det kändes rätt pestigt när vi var sjuka hela gänget för några veckor sen :/
Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback