Helgen snart slut

Barnen sover, eller åtminstone ligger de i sina sängar och maken är på bandy och jag surfar i godan ro!

Helgen har varit toppen! E var hos en kompis på 6-årskalas i går och hade jättekul och maken och jag bara småfnulade hemma tillsammans med lilla Malteman. I dag har vi varit ute och rensat ogräs i rabatterna och så har jag bakat tekakor efter Li´s recept. Blev förstås jättegott! Lugn och skön helg, kan inte bli bättre...

I morgon är det ny vecka och tydligen ska maken fara hit och dit, bl.a till Bryssel över dagen en dag. Är glad att han oftast kommer hem till kvällarna i alla fall. Jag och barnen har inga stora planer, men det dyker säkert upp något!

I kväll har vi förresten byggt LEGO med Elias, det är ju jättekul ju! Hittade en påse med småLEGO efter maken i förrådet.Måste köpa mer... Vi har mest DUPLO annars, såna där mellanstora bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback