Faran över?

Ja, jag hoppas det i alla fall... Nu har det gått 1 1/2 dygn sedan Elias kräktes sist och ingen av oss andra har insjuknat ännu. Skönt för vi har lite inplanerat i helgen som det vore kul att komma i väg på. Elias är sig själv igen nu och leker för fullt med lillebrorsan som kämpar för att hänga med i svängarna. Skönt för mamman som kan surfa och fixa lite på egen hand.

I eftermiddag måste vi åka i väg och handla. Det ekar tomt i kylskåpet... Något gott vill man ju ha på fredagskvällen.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Katariina

Trevlig helg till er, skönt att ni alla mår bra:)
Kram kram!!

Postat av: Lotten (LG från Kanalen)

Hej Malin,

Hoppas det inte blev mer kräk hos er!

Vet inte om du minns mig, men jag har häckat på kanalens hemsida som LG rätt länge. För några år sen när jag skulle till London så tipsade du mig om barnklädesaffärer. Nu ska jag dit igen och såklart minns jag inte vilka affärerna var, bara att jag med din hjälp hittade några med heltuffa barnkläder. Har du bättre minne än jag (eller kanske varit där senare) så vore jag tacksam om du kunde tänka dig att hjälpa mig igen...

2007-03-03 @ 17:41:20
Postat av: malin m.elias och malte

Hej Lotten! Klart jag minns dig, fast det var bra längesedan jag var på kanalen. Tyvärr minns jag inte så mycket mer än att "Next" har fina barnkläder, för alla åldrar. Tror att det fanns en butik på Oxford street, fast å andra sidan är den ju rätt lång... Inte till så mycket hjälp märker jag... Men jag har för mig att jag sökte på barnkläder & London på google. Gjorde det lite kvick och hittade det här:
http://www.familjeliv.se/Forum-5-88/m12810746.html
Ha det så trevligt och shoppa för mig också! ;-)
/Malin

2007-03-04 @ 18:32:34
URL: http://www.malinv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback