Jobb, familjeträff & annat

Ja, som någon kanske noterat har jag haft annat för mig än att blogga den senaste tiden. Förutom att jobba heltid har jag varit på en kurs om det nya triagesystemet ADAPT som vi ska införa på vår akutmottagning i höst/vinter. Det är tänkt att jag och de andra ca 20 koordinatorerna på akuten ska handleda övrig personal under införandet. Det blir roligt och intressant, om jag är kvar alltså... Hursomhelst tror jag att det kommer att bli bra! ;-)

Den här helgen har jag och mina killar varit på familjeträff hos en av mammorna på AFFs Maj -06, Jenny. Jenny har fotograferat alla 1-åringar och så har vi sjungit, ätit och bara umgåtts. Mycket trevligt att träffa både bekanta och "nya" ansikten! Och dessutom har jag snart nya fina bilder på min lilla myra. Det är ju
Jenny som har tagit både Maltes 4-månaders bild och bilden på magen. I maj var vi hos Jenny och tog 1-årsbilder och syskonbilder, ser fram emot att få se även dem snart. 

På torsdag åker vi i väg till Falun för att fira midsommar och sedan gå på makens fasters bröllop. Vi ska på i Lugnets stugby. Det blir nog trevligt alltihopa, men än så länge saknar jag kläder att ha på mig då och det bekymrar mig lite. På tisdag blir det en shoppingtur i alla fall.

Det var det för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback