semester!

Så där ja, då var det semester! Än har jag inte hunnit njuta riktigt, behöver nog några dagar innan jag känner mig lite utvilad och sugen på att göra saker. Just nu sover lilla Malte och Elias är ute med sin far och plockar blåbär till eftermiddagens blåbärspaj. Skönt med lite husfrid! Tror att det blir en tur till en parklek inte så långt härifrån, sedan när Malte har vaknat. Elias framförallt behöver få rasa av sig. Jag märker att han saknar kompisar just nu. Alla hans vänner är bortresta just nu och Elias känns lite uttråkad. Snart ska det väl bli fart på familjen V, och då blir det nog bättre med det och rätt som det är är det den 20 Augusti och dagis igen! Alldeles för fort går det... Den 6 Augusti åker vi ned till Båstad är det tänkt och innan dess har vi en del saker vi skulle vilja göra. Skärgårdsutflukt, Skansen mm

Kommentarer
Postat av: Britta

Jaha, ska vi vinka när ni åker förbi här eller stannar ni och tar en fika :)
Låter skönt med en stund på egen hand - känner igen det där med rastlösa barn. Olivia blir tokig här hemma när det inte finns någon att leka med. Kan bli tokig på hennes tjat.
Blev så berörd när du skrev om ditt jobb och dina studier - passa nu på att vila upp dig innan du måste sitta lutad över böckerna.
Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback