Då var han gift då...

...och jag missade min äldste sons bröllop! *snyft*

Det började i går när Elias äntligen återförenades med sin älskade Ebba, som hade varit på semester. De lekte och lekte och lekte och sprang mellan vårt hem och Ebbas hem. Plötsligt ringde det på dörren och där ute stod Elias med sin Ebba och de höll varandra i handen. Elias sa: -Vi är kära!!
Och så visade han upp ett litet pärlbeprytt hjärta som han hade fått av henne. Och så sa Ebba: -Vill du se när vi pussas?
Sedan satt de utanför hos oss och åt ananas och så sa Elias: -Nä, nu ska vi gå hem till Ebba och pussas.
Innan de gick och la sig på kvällen bestämde de (i samråd med oss och Ebbas föräldrar) att Elias kunde få sova över, fast kvällen efter (alltså i dag). Diskussionen hos Ebba rörde i vilken säng hon respektive Elias skulle sova i, hon har våningssäng. Elias ska sova i min säng sa Ebba. Jaha skavfötters då frågade mamma Camilla? Nej, vi ska ligga bedvid varandra så att vi kan pussas! svarar Ebba då. Ja herregud! Och medan vi var borta och handlade mitt på dagen och E var hos E, så ordnade tydligen Ebbas storasyster Elin en vigselceremoni för de två. Och nu är Elias hos Ebba, men sover tror jag knappast att de gör ännu...

Hur blev Elias så här stor??

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad gulligt att E är in love! Här har min E ingen som hon är kär i, säger hon iaf. Men där finns kanske någon på dagis som är söt och gullig:) Hoppas det gick bra på övernattningen. Kram från oss.

Postat av: Sandra

Vad gulligt! Inga kärlekshistorier för S än, men det kommer väl :)
Kram!

2007-07-29 @ 20:09:35
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback