Vår nyårsafton

Vi startade dagen med att åka ut till mormor och hämta kvitto på en julklapp som skulle bytas. Det blev förstås en fika och lek för storeman och en massa mormorgos för lilleman. Sedan bar det av vidare till affären där Elias valde att köpa en stor låda med BRIO Network för dels pengarna för bytt present och sedan för julklappspengarna från gammelfarmor. Gissa om han är nöjd?! ;-) Sedan åkte vi till farmor där vi åt lunch (julmat) och fikade. Sedan bar det av hemåt för att börja med maten! Vi hade en alldeles underbart opretantiös nyårsafton med mys, lek och underbart god mat. Maten hade ingen restaurang kunnat slå, känns det som. Elias höll sig vaken och var ute med sin far och skjöt raketer och njöt av skådespelet. Malte somnade typ 3 minuter före tolv och jag stod i hans (vårt) rum och kikade på fyrverkerierna genom fönstret. Elias somnade ovaggad ca 00.30.

Kommentarer
Postat av: Britta

Hihi! Ler lite när jag läser hur du stått hos Malte och kikat på nyårsraketerna. Gott Nytt år på dig Malin. Kika gärna in i min blogg för jag har just skickat vidare några frågor om det just avslutade året som jag vill att du ska svara på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback