Nyårsfrågor

Dessa frågor har jag fått av Britta:


Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn med hjälp av kejsarsnitt.


Vilka länder besökte du?
Spanien - Kanarieöarna


Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
24 Maj, när Malte föddes!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
You´re beautiful med James Blunt och Crazy med Gnarls Barkley


Vad gjorde du på din födelsedag?
 Åt tårta med familjen hemma.


Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

Mer pengar kanske...


Hur höll du dig från att bli galen?
Inga problem, jag såg min lilla bebis framför mig...


Vem var den bästa nya personen du träffade?
Malte förstås!


Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?

Ja, det får jag säga. Mitt mål med 2006 var att föda barn och ha det så bra som möjligt med familjen.


Förhoppningar om 2007?
Att vi får vara friska. Jag vill börja plugga och kanske orkar jag också ta tag i mitt körkort... Och så vikten...


Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
Den som känner för det!


Kommentarer
Postat av: Britta

Låter som 2007 är året då du ska ta tag i massor av nya projekt. Önskar dig lycka till med det du bestämmer dig för att göra.

Har just dreglat till dina nyårsmatbilder. Slurp!!!

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback