Mysdag på stan

I går hade jag en alldeles egen dag på stan! Jag åkte egentligen in för att gå på POPs reastart, men passade förstås på att gå i andra affärer också och att luncha med mig själv och min bok. Jag fyndade bl.a mjukisbyxor och tröja till Elias, mjukisbyxor till malte, en liten scarf och ett par mysiga pyjamasbyxor till mig själv. Hem kom jag ganska många timmar senare, utvilad och glad! Nu fattas bara en natts sömn så är jag en ny människa igen...

I dag har jag haft besök av vännen Lotta och hennes lilla Lisa. Sötnosen hade med sig en god sallad och så blev det en massa bebisprat förstås. Alltid lika kul att se dem!

Har lurat maken att köpa jackor till killarna på POP rean också. De hade en grön jacka med urtagbart foder till Malte som jag tänkte kan fungera som vårjacka istället för den superdyra vårjackan med fleece. Elias får också en jacka, en brun med lite tunnare foder om jag fattat maken rätt.

Nu ska jag förbereda middagen, om en timme kommer maken hem med ett paket från HM. Fest nästan varje dag! ;-)

Åh förresten!! Malte kryper nu, fast helst vill han upp på benen och gå om han fick bestämma. Går gör han dock med stöd av våra händer, om än lite vingligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback