Nu får det bli Lucia!

Nu får det bli Lucia!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så goda och fina dom ser ut! Synd det är för långt att åka för en fika annars hade vi kommit och våldgästat er:) Ja mina tankar går också till J nu i dessa dagar, kollar in i hennes blogg lite då och då för att se om hon uppdaterat nåt. Kram från Elin

Postat av: Cecilia

Oh jag som sitter här och bara toklängtar efter lussebullar - vill ha...nu blev jag ju bara ännu sugnare...ser otroligt gott ut.

kram kram

2007-12-10 @ 18:35:05
URL: http://sisselaj.blogg.se
Postat av: Sandra

Mums! Tur att jag bakade lussebullar i november för nu inför Lucia har jag inte hunnit...
Tack för mailet om Exit! Fick ett mail av Tomas, men där stod inget om summan, ska vi få presentcheckar hemskickade? Hoppas dom övriga mötena är på bättre tider (och närmare stan hehe) annars kommer jag få svårt att komma ifrån.
Trevlig Lucia!
Kram

2007-12-13 @ 12:24:30
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback