Lucia

Sitter hemma i dag och pluggar, det var ganska längesedan nu eftersom jag har varit ute på praktik i några veckor. Skriver ett basgruppsarbete om sexuellt överförbara sjukdomar som ska vara klart nästa vecka. I morgon ska jag skriva om sjukdomen PCOS. Det ska bli ett arbete på typ 10 sidor som är skrivet på ett vetenskapligt vis som jag skriver ihop med två klasskamrater.

Annars har jag blivit med i en diskussionsgrupp för några EXIT-butiker och var på min första träff i veckan och det var mycket trevligt om man säger så. Vi var ett gäng tjejer som ägaren till butikerna hittade på nätet på ett barnklädessnack. Jag antar att ni som läser detta vet att jag är komplett galen och fixerad vid snygga barnkläder och gärna både handlar och pratar om dessa... Hursomhelst träffades vi i butiken i Sickla och blev bjudna på en sallad och fika och fick EXITs affärsidé presenterad och så. Sedan berättade ägaren att tanken är att vi ska prova deras kläder på våra barn och blir således sponstrade med en mycket generös summa att ta ut kläder i butiken för, mot att vi tycker till. Inte illa va? Jag är verkligen glad att jag lyckades hålla mig framme och kom med i gruppen...

Snart ska jag gå till dagis och sjunga med min lilla pepparkaka och titta när tomtenissen Elias går luciatåg och sjunger utomhus.

Foton kommer säkert ikväll eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback