Måndag igen

Dagarna bara rusar i väg. Nu är det bara två veckor kvar tills jag börjar jobba. Snyft!

Helgen var intensiv som jag berättade om igår. IKEA blev det och nya utemöbler (dynor & duk också) till vår fina framsida (rätt så ny trätrall) och dessutom en loftsäng, skrivbord och stol till Elias. Lyckades övertala maken att han behövde det. Kvinnlig list vet ni! ;-) Bilder kommer när rummet är i ordning gjort! Möblerna kommer med hemtransport när som helst. Sedan blev det en sväng till min syster med familj. Vi hann aldrig träffas under påsken, så barnen fick sina påskägg i går. Gott grillat fick vi, grillspett och klyftpotatis med ugnsbakade hela vitlökar. Barnen fick korv och köttbullar på spetten. Vi var hemma först vid 21.30 eftersom vi var tvungna att svänga förbi en affär och köpa blöjor och mjölk. Då var barnen trötta vill jag lova!

I dag blir det en lugn hemmadag. Ska försöka få upp utemöblerna i alla fall, om barnen tillåter.

Kommentarer
Postat av: Nike från Aff

Hej! Kunde inte låta bli att kika in på bloggen efter att ha läst ditt inlägg på "Studera"- snacket på Aff. Förutom att vi har yrke som gemensam nämnare kunde jag konstatera att vi även bor rätt så nära varandra samt gillar att bära våra små. Gissar jag rätt om jag säger att du tycker att barnkläder är skoj? :-) Jättefina killar du har!

Hälsar,
Nike/Tanja

2007-04-20 @ 19:44:36
Postat av: Nike igen

Jag har ingen blogg, men e- mailadress.

2007-04-20 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback