Inställt kalas

I dag fyller min man 34 år och vi skulle ha firat det tillsammans med våra familjer. Men... Vår lillmyra kräktes 5 gånger i går så vi vågade inte låta dem komma hit. I dag är han betydligt piggare iaf lilla Malte, men i dag har han diarré istället, stackarn!

Hursomhelst gjorde Elias och jag i ordning en riktigt god frukost och gav maken/pappan några väl valda presenter och på eftermiddagen bakade jag en god äppelpaj, på
Sandras recept. Serverades med vaniljglass. Mums säger jag bara!
Annars har Elias varit ute och lekt med granntjejen Ebba från 10 på förmiddagen tills vid 19.30, med avbrott för mat bara. Oj så kul de har, de där två! En rätt bra dag ändå trots magsjuka. Håll nu tummarna för att vi andra klarar oss!

I övermorgon börjar jag jobba...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!

Hann läsa ditt svar innan jag lyckades radera inlägget sist... Hoppas att du förstår att det var skrivet med gimten i ögat ;) Jag klankade absolut inte ner på några yrken, kan ju liksom inte kasta sten när jag själv sitter i glashus hahaha!

Vad kul att du gillade maten! Äppelkakan var verkligen grym, väldigt matig men god :)
Hoppas ni klarar er från magsjukan! Trist att firandet blev inställt men ni fick ju iaf fira ihop.
Förstår att det känns konstigt att börja jobba igen... Jag har ju varit hemma i snart 6 år så jag är mer än lovligt nervös! Kommer bli sjukskriven från 1 september och sen arbetsträna i ett tempo som passar mig och det är ju rätt skönt. Men ändå... nu är den här perioden över för alltid *snyft*
Kram kram och trevlig valborg!

Postat av: Humla

Hoppas Malte kryade på sig och att ni andra har sluppit eländet... tråkigt att pappans kalas blev inställt men så där blir det ju lätt när man har småbarn hemma. *s* Man rår inte över vare sig tid eller baciller längre! Hoppas första arbetsdagen blir trevlig!

Kramar!

2007-04-30 @ 06:57:34
URL: http://mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback