Börjar jobba i morgon

Jahapp, så var denna föräldraledighet slut då... Börjar jobba i morgon kl.14 och lär få slita häcken av mig, för 1 Maj kan det vara en del att göra på akuten tyvärr... Känns lite kluvet faktiskt, har suttit och gått igenom lite papper jag fått av chefen och svarat på lite frågor inför en ny jobbposition man ska införa och jag kan vara aktuell inför. Konstigt att helt plötsligt tänka på jobb när man varit i en helt annan värld i bra många månader.

Annars så är Malte fortfarande magsjuk, han kräktes i lördags och har efter det diarré. Stackarn! Han vill inte ha mat och det syns redan att han har magrat, han som är så liten innan. Tror att han har stoppat i sig något ute faktiskt, eftersom ingen av oss andra blivit sjuka.

Maken och E är vid Majbrasan, vågar mig inte ut med M ifall han skulle råka behöva ett akut blöjbyte där borta.

Har förresten köpt en ny cykel i dag. Nu ska jag cykla till tåget när jag jobbar är det tänkt och på så vis få lite kondis och kanske gå ned några hekto i bästa fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback