Sortering av kläder, boktips och ny kamera

Hemma hos oss pågår ett stort "sortera-barnkläder-projekt", äntligen! Hittills har kläderna legat i flyttkartonger huller om buller, men nu ska det bli ordning. Vi har köpt plastbackar med knäpplock och kläderna ska ligga i storleksordning. Underbart med ordning och så mycket fina kläder vi har! Skulle egentligen aldrig mer behöva handla kläder till Malte... I vintras hade vi påhälsning av någon liten gnagare i en av klädlådorna vilket resulterade i söndertuggade barnkläder och det tänkte vi undvika denna vinter om det går... Enda nackdelen är att vi har hela huset fullt med lådor just nu och jag är inte klar än på ett tag...

Vi har köpt eller rättare sagt beställt ny kamera! Det blev en
Canon Powershot G7, hoppas nu att den är så bra som vi tror! Passade på att beställa en varsin Mp3 spelare också när vi ändå var i gasen.

Nu till mina boktips! Har just läst ut Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda och den var verkligen mycket bra! Rekommenderas om ni vill ha en härtlig feelgood-bok som ni inte vill släppa ifrån er. Härliga personporträtt och en charmig historia. Läs den, kort och gott!! ;-)
Nästa bok är Martina-koden av Martina Haag. Rolig och lättsmält!

Vad härligt det kan vara när liten charmig och underbar bebis sover och stor fantastisk knasbubbla är på dagis! Snart är friden slut, så jag njuter allt vad jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback