Intervju med Elias

1. Vad heter du?
** Elias

2. Var bor du då?
** På Teknikervägen 22

3. Hur många år är du?
** Tre, snart 4

4. Vad tycker du är roligt?
** Att rita & klippa

5. Vad tycker du är tråkigt då?
** Att vila

6. Varför måste man sova på natten?
** Jag vet inte...

7. Vad ska du bli när du blir stor?
** Superhjälte och polis

8. Vad gör en sån då?
** Superhjälte: Besegrar supertjuvar!
**Polis: Besegrar vanliga tjuvar, det är därför jag tycker dom är så bra.

9. Var kommer bebisar ifrån?
** Magen

10. Vad gör bebisar för något?
** Viftar med armarna

11. Har jag varit en bebis då?
**Ja

12. Vilka är dina finaste kläder?
** Spiderman och stålmannenkläderna

13. Vad önskar du dig av tomten?
** Batmanbil

14. Finns tomten? Var bor han?
** Jaa. I Nordpolen.

15. Vem är din bästa kompis?
** Felikx & Charlie

16. Vilket är det finaste ordet du vet?
** Jag vet inte

17. Det fulaste ordet du vet då?
** Dumma dig

18. Finns det något du är jättebra på att göra?
** Spela fotboll

19. När blir mamma och pappa arg på dig?
** När jag inte äter någonting

20. Vad ska du göra nu?
** Leka


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken underbar intervju ;-). Stor Elias börjar bli nu.

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback