Sjuk Malte har blivit frisk

Vi har haft några tuffa dagar här hemma med liten febrig och förkyld Maltebebis. Han har haft nära på 40 grader och varit jätteledsen och förtvivlad. Ett par nätter har varit tokjobbiga med skrik i flera timmar pga feber och nästäppa. I dag är i alla fall Malte feberfri och det är underbart! Han är fortfarande förkyld, men det ger sig nog snart. Tur att det finns näsdroppar!

Tråkigt nog missade jag lite avvarje de här dagarna, men det är ju så det är... Jag skulle ha träffat mina kära vänner från Ankomst oktober -02 på AFF, men det fick vi ställa in. Och så hade jag hoppats på att kunna gå på Barnmässan och vara med och fira lillebror Alexander som fyllde 28 samma dag som Elias fyllde 4 år, men han var bortrest några dagar där omkring.

Nu kommer snart maken hem och äter lunch med mig, han har varit och föreläst i krokarna. Malte har just somnat!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att Malte mår bättre nu. Inte kul när de små blir sjuka :-(.

Kram!!!

Postat av: Elin

Skönt att Malte är frisk nu.Låter som ni haft några jobbiga dagar och nätter. Vad tråkigt att du inte kunde komma i helgen, hade ju varit kul att ses. Kram från mig.

2006-11-08 @ 09:25:34
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Britta

Skönt att höra att Malte blivit bättre. Usch vad jobbigt det är när de är så där små och sjuka. Synd att du inte kunde vara med på träffen. Nästa gång kanske vi är där både du och jag.

Kramar!

2006-11-11 @ 19:20:56
URL: http://spaces.msn.com/utterb/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback