Kanarieöarna here we come!

4.30 i morgon bitti kommer klockan att ringa och vi äter vår frukost i bilen och åker mot Arlanda. 7.50 går planet och vid 12.50 landar vi på Las Palmas. Åh va det ska bli underbart! Hoppas nu att flygresan med liten bebis går bra. Han har varit superkinkig i dag (tand nummer två?) och har nyss somnat efter att ha fått Alvedon och smakis välling. Med Elias vet jag att det går bra!

Lovade att lämna liten rapport efter att ha varit på planeringsdag på jobbet. Det gick så där.... Malte tog inte flaskan utan tuggade på nappen och fick i sig lite i alla fall. Fredrik tyckte trots allt att det gick ok så jag stannade hela dagen på jobbet., Malte var glad för det mesta och fick i sig små mängder varje mål. Men gissa om han var snuttig när jag kom hem?

Ses om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Britta

Hoppas nu ni har det riktigt, riktigt gott på semestern. Ta nu hand om varandra.

Postat av: Li

Passar på att uppmärksamma dig min nya blogg på devilleplace.se har lagt in dig som länk där! Ha en toppendag!! På kanarieöarna förstås!! *inte ett dugg avis*
Kram Li.

2006-11-22 @ 14:36:45
URL: http://devilleplace.blogg.se/deville/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback