Slödag med sonen

I dag fick den trötta gravida mamman en riktig toppenpresent av sonen, en sovmorgon till 9.30! Den kan jag nog tacka hans förkylning för iofs, men skönt var det. Annars blev det mycket barnprogram på morgonen medan mamman surfade och slöade och till lunch gräddade vi våfflor som vi åt med glass, mums! Efter att ha slöat någon timme till bestämde vi oss för att baka en kladdkaka och den smeten tyckte sonen var grymt god, trodde han skulle äta upp "slickepotten"... Efter att maken kommit hem fick sonen bada och jag fortsatte att spåna på min nya idé om att Piff och jag behöver en bärsjal. Så nu har jag nästan bestämt mig för att köpa en trikåsjal på Minimundus och så ska min mamma få sy en ringsjal efter beskrivning från Sjalbarn. Hoppas på att få besök av en tjej som har köpt en trikåsjal, på söndag, för att se hur den är och vilken storlek jag/vi behöver. I morgon hoppas jag att vi ska kunna köpa våra stommar till garderoberna så att det blir klart och jag kan börja vika in bebisens kläder.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken present från sonen :-D Skönt med sovmorgon.

Bärsjal är såååå bra i början tyckte jag. Jag vet inte vad jag hade gjort utan min de första månaderna när dottern bara ville vara nära nära. Hon somnade ganska snabbt i den också - typ efter 1-2 minuter eller något sånt. Jag har en Mobywrap. Använder den inte längre om du vill låna ;-). Hojta i så fall. Jättenöjd med den. På utflykter t.ex. till Junibacken och Skansen så hade jag bara den - ingen vagn. Köpte den från Stellaris.se.

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback