Parklek i solen

I dag har hela familjen varit i Lugnets Parklek i Västertorp, som måste vara Stockholms bästa. Den har allt man kan önska sig tror jag! Elias har badat, cyklat, klättrat, åkt rutschkana, ätit glass, ja you name it. Malte och jag har njutit av skuggan under ett stort träd. Inte fel det heller kan jag säga!

Nu har det blivit bestämt att vi på vägen ner till sektträff i Falkenberg, stannar två dagar i Båstad hos Elias och Maltes farfars. De har ännu inte kunnat träffat vårt nytillskott i familjen eftersom de har sitt galleri där nere att ta hand om hela sommaren. Kolla här:  
Nivå125
Hoppas vi ska hinna med en tur till Gekås också, och hoppas att maken går med på det...

I morgon ska vi ha besök av mormor och morbror Alexander som inte har hunnit träffa sin nyaste systerson ännu. Han har fullt upp med sitt  "doktorerande" på Smittskyddsinstitutet. Han är duktig min bror!




Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul! Den parkleken har jag också varit på :-).

Finns en parklek till som jag tycker är bra som har väldigt mycket klätterställningar, lite djur - höns, ganska stor plaskdamm. Kristallparken - ligger i Älvsjö vid Sulvägen där. Inte så långt ifrån er - bara Huddingevägen så är ni framme.

KRAAAAAAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback