Läkarbesök och tur till stan

I dag hade jag läkartid på förmiddagen på Sergel City, för att kolla och ta bort en ful sak jag fått mitt i urringningen. Den har suttit där sedan Malte föddes (6 veckor i dag), eller åtminstone har den blivit större och fulare sedan dess. Det blev en tur in till stan med båda barnen alltså. Maken skulle ha dem på jobbet medan jag opererades. Resan in gick toppen och jag ammade när jag kom till Fs jobb för att maken skulle få lite lugn och ro en stund. Liite jobbigt för honom om Malte blir hungrig... Operationen gick bra och gjorde inte alls ont, däremot kunde han inte alls svara på vad det var. Det blir till att vänta på provsvaret då. Håll tummarna att det är något ofarligt! Efter ingreppet var tanken att jag skulle ringa maken för att kolla var de var någonstans, men jag hade helt glömt bort pinkoden på min mobil. Ärthjärna, eller amningshjärna kanske... Som tur var fick jag låna en telefon av en gullig tjej i Gallerian som jobbade för ett luftballongsföretag och jag och familjen kunde återförenas och Malte kunde äntligen få mat igen. Elias har varit fantastisk att ha med faktiskt så jag är trött men nöjd med turen till stan.

Nu orkar vi ingenting, jag vill inte ens gå ut! Sitter här med ett glas juice och Elias fixar och donar på sitt rum. Det ska visst bli party däruppe sedan.

Vi funderar förresten på att anlägga trädäck på vår framsida för att vi ska ha lite mer skugga att vara på. Tydligen ska grannen få hjälp nästa vecka och han var övertygad om att killen ville ha en veckas jobb till. Hoppas det! ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en bra dag med lite tråkigt på mitten:) Hoppas nu att provsvaren är snälla, du måste inte vänta urlänge vá?

Hoppas han vill jobba, snickaren, skönt med en sval punkt i tillvaron.

Kramar

Postat av: Marie

Nä fy vad läskigt. Hoppas att det inte är något farligt. Skönt att det är borta nu.

Vilken duktig storebror!!!!

KRAAAAAAAAAAAM!

2006-07-06 @ 08:39:03
URL: http://marieas.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback