UL-rapport

Var ju på morgonen i dag på rutin-ULet och allt såg bara fint ut! Dock var h*n inte så pigg på att röra på sig, så BM fick trycka till lite för att få lite rörelser på CDn vi spelade in. Morgontrött som mamma kanske? ;-) Annars stämde storleken med Bf-datumet och tydligen ligger min moderkaka lite för lågt så det blir nytt UL i v.28 (för om den fortfarande ligger så kanske det måste bli snitt) och dessutom fick jag veta att det ska göras fler UL eftersom det är en IVF graviditet och så gjorde de inte förra gången, men jag protesterar inte! *ler* Sedan gick jag och köpte två nya mammatoppar, jag är ju verkligen gravid...

Kommentarer
Postat av: Marie m. Pontus och Caroline

Härligt Malin!!!

Grattis till lyckat UL :-D Klart att du verkligen är gravid ;-)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback