Sjukskriven

I dag är jag hemma på grund av att jag har så fruktansvärt ont i min högra höft/bäcken. I går när Elias och jag kom hem hade jag så ont att jag bara ville gråta för varje steg jag tog och Elias fick hjälpa mig av med skorna. Så då bestämde jag mig för att vara hemma en dag och vila upp mig. Det är alltid som bäst på förmiddagen och sedan blir det bara värre och värre ju längre dagen går... Tanken är att jag ska jobba hela helgen, får se hur det går.

Annars är det mysigt att vara gravid. Piff sparkar allt oftare och i går när jag badade hoppade hela magen. Myyys!

Ska passa på att slutföra min examinationsuppgift i dag när jag ändå är hemma, den ska bara putsas lite på och snygga till referenserna så det klarar jag nog på en halvtimme eller så. Nästa vecka är sista skoldagen och sedan har jag förhoppningsvis mina 5 poäng i klinisk handledning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback