Åter från sjukgymnasten

Jag hade tur och fick en mycket sympatisk och duktig sjukgymnast med en massa goda råd om vad jag ska tänka på för att underlätta framöver. I dag pratade vi bara och på tisdag ska hon känna på min rygg och bäcken lite mera. Hon föreslog vattengympa för gravida med bäckenbesvär och akupunktur eller TENS. Sedan förespråkade hon att jag skulle se till att bli sjukskriven framöver, minst 25 %. Vi får se vad min BM tycker på tisdag när jag ska dit.

Och vet ni, min examinationuppgift är ivägskickad så i kväll är det jag som njuter av soffhörnan med gott samvete! ;-) I morgon blir jag också hemma, med E på dagis och i helgen jobbar jag *suck*.

En annan sak, jag köpte vårjacka till Elias i dag. En från POP med fleecetröja. Dyr men väldigt fin! Brun jacka och turkos fleecetröja. Gammelfarmor betalar!! ;-) Och sen var Piff sugen på semla och vem kan neka sitt barn det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback