Vattengympa

I går kom jag äntligen i väg på min vattengympa för gravida med bäcken och ryggproblem och det var underbart! Dels var det skönt i vattnet och dels var det trots smärtan skönt att röra på sig. Nu SKA jag gå varje torsdag!!

Efter det gick jag och köpte lite nya mammakläder. Det blev ett par byxor på HM som var nedsatta till 50% och sedan hade jag ytterligare 20% på reapriset. Det blev drygt 100kr alltså. Och så köpte jag en tröja och ett par mjukisar också. Supernöjd är jag! Och Elias fick en kortärmadtröja från POP med en ambulans på och han bara log när han såg den och på morgonen gick han och klappade sig på magen hela morgonen. Lyckat köp! Klart att "akutsyrrans" son ska ha en ambulans på magen, eller? ;-)


Har min första sjukskrivna dag i dag och bara njuter av att inte stressa och att inte vara tvungen att göra något alls! I och för sig ska jag ta bussen till Huddinge och handla litegrann.


Annars har jag student på jobbet och det är superkul, jag har redan efter tre dagar fått studenten att tycka att det är så kul att hon vill jobba på akutmottagning sedan. Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback