Utmanad!

På uppmaning av Varginnan:

Du skall göra upp en lista på fem ovanliga vanor och egenheter du har och sen utmana fem andra bloggare att göra detsamma och fortsätta kedjan. Du skall även infoga de här korta reglerna i ditt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade...


Malins lista:

Nr 1: Älskar att läsa i badet, helst med en skål godis också.

Nr 2: Gillar att tvätta, med allt vad det innebär.

Nr 3: Kan inte tvätta fönster, det blir inte rent...

Nr 4: Älskar att peta öronen! Mmmm...

Nr 5: Jag älskar att besöka nya matvaruaffärer, ju större desto roligare.

Denna utmaning går vidare till: MiaMaria, Elin, Magda, Humla


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Malin. Får tyvärr tacka nej till din utmaning. Fick en av Tessan tidigare men fick inte det att funka med att lägga in på min blogg osv.
Kram från Elin.

Postat av: Humla

Hej vännen! Den här utmaningen har jag redan gjort *s* så mina knepiga ovanor kan du läsa om här:
http://mammahumla.blogg.se/290106183529_bloggutmaning.html#comment

2006-02-07 @ 18:37:39
URL: http://www.mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback