Torsdagkväll

Är hemma igen efter min vattengympa som även i dag var mycket skön! Hade Elias med mig in till stan och mötte Fredrik och så¨åkte de hem medan jag gympade. Elias var jätteduktig, för första gången hade vi ingen vagn med oss in till stan och det gick lysande och han kände sig nog jätteduktig själv också! Åka buss och tunnelbana är skitkul om ni frågar Elias! ;-)

Min magåkomma gick över ganska fort får man säga och varken F el. E har fått något, så det lutar väl åt att det var min gravidmage som fick fnatt. Känner mig lite kvalmig och yrslig, men det är kanske så det ska vara nu, vad vet jag? Har lysande blodvärde och blodtryck, så det borde det inte vara i alla fall. Och så har jag ont efter att ha varit i gång, vilket jag faktiskt inte har varit de senaste dagarna.

Åh, i går snusade jag lite på Elias bästis alldeles nya lillebror som föddes 1 månad för tidigt. 2500gram och 46 cm kort, vilket litet underbart knyte!! Han hade stl. 50 på sig, men det fanns liksom ingenting i byxbenen... Elias tyckte framförallt att han hade små händer och det hade han ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback