Födelsedag

I dag fyller jag hela 34 år, hurra för mig!

Har en lugn och fin dag med min lillprins som just nu tittar på tv. Ska snart steka pannkakor och sedan ska jag stryka gardiner och sätta upp dem. Vi ska inte gå någonstans i dag tänkte jag, både grabben och jag behöver en slödag. Hoppas jag får mina böcker jag har beställt i dag. Annars har jag börjat med Augustprisbelönade "Den amerikanska flickan" av Monica Fagerholm. Har lite svårt att komma in i språket, men jag tror att det är en bra bok så jag ska kämpa mig in. Återkommer med en recension när boken är utläst!

Maken köper nog med sig en tårta eller något till kvällen tror jag, annars ska vi fira min födelsedag på lördag med mamma och gänget bl.a. Vill absolut inte ha något stort firande och att fylla 34 är ju verkligen inget märkvärdigt.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Du kanske inte tycker det är en märkvärdig födelsedag.... men av mig får du iaf ett

**** G R A T T I S ****

Ha en fortsatt bra dag.
Här hemma tvättar vi allt efter att familjen nu börjar tillfriska efter magsjukan som däckat hela familjen i omgångar. Skönt att det är över.

Kram

Postat av: Marie

GRATTIS på födelsedagen!!! Passar på att gratta även här.

Kramar!

2006-02-14 @ 16:22:15
URL: http://marieas.blogg.se/
Postat av: Humla

Hurra hurra lite i efterskott!!! :-)
Kram!

2006-02-19 @ 20:48:52
URL: http://www.mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback