BM och lunch på stan

Efter att jag lämnat Elias på dagis åkte jag in till stan. Vi hade tid hos BM kl.11 och innan dess stroade jag i affärer i en timme i Ringens centrum. Allt var bara bra hos BM och magen växer som den ska, precis som jag redan visste! ;-) Efter det gick vi till O´Learys och tog oss en varsin hamburgertallrik och tittade på hockey och när Anja tog sitt brons i störtlopp. Mysigt var det, det är inte så ofta som maken och jag lunchar ihop utan lillprinsen!

Efter det åkte jag hem och tog det lugnt en timme, innan jag hämtade Elias på dagis. Och sedan dess har Elias ätit middag, badat, busat och vi vuxna har ätit mackor till middag. Vi var fortfarande mätta efter lunchen...

I kväll blir det Top Model tror jag, det är lagom ansträngande för en gravid kvinna i sina bästa år att titta på! *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback