Sjuk liten Malte

Om jag tidigare tyckt att vi har haft rätt skruttiga nätter, får jag nu nog säga  att de var rätt ok... I natt fungerade ingenting och Malte sov som längst en halvtimme i sträck. Han somnade i famnen och när man la ned honom vaknade han igen. Både maken och jag var helt knäckta. Maltes fjärde tand är på väg upp och dessutom är han förkyld och har feber. Alvedon och näsdroppar fungerade inget vidare. Jag har redan ångest för natten som kommer. Vi åkte ändå ut till Västerhaninge till kusin Nathalies födelsedagsfirande och det gick helt ok. Många famnar för liten Malte att sitta i = vila för de trötta föräldrarna. Fördelen med att åka i väg är också att Malte sover i bilen, annars är det stört omöjligt att få honom att sova. Dessutom vill han inte tutta så mycket, vilket resulterat i att tuttisarna känns lite lagom spända...

Fortsättning på julkortsknåpandet i kväll...

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, Malin vad jobbigt ni har det med lille goskillen. Hoppas det blir bättre snart.

Kram!

Postat av: Britta

Tiden känns som oceaner de nätter barnen är så där sjuka och inte sover......du har mitt fulla medlidande. Håller tummarna för att du äntligen ska få sova inatt.

Stor kram!

2006-12-16 @ 23:55:21
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: MiaMaria

Så jobbigt med en liten sjuk Malte som får nya tänder. Får hoppas att det går över fort så ni blir lite piggare.

Jättesöta små pepparkakor du har :)

*kram*

2006-12-17 @ 15:07:49
URL: http://sarnhammar.se
Postat av: Elin

Åh vad jobbigt med tänder i lilla munnen. Hoppas det blir bättre snart. Har ni testat att smörja på lite flytande alvedon direkt där tanden ska upp? Vet att jag gjorde det med Em och det funkade bra. Kram från oss.

2006-12-18 @ 12:29:25
URL: http://ellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback