Sjuk Malte

Vi har haft en fruktansvärt jobbig natt, med konstant amning och gnäll och gråt mellan varven. Malte är snorig och täppt i näsan och har lite hosta och nyser. Kanske har han ont i kroppen också, vad vet jag, för han är i stort sett aldrig nöjd i dag. Han har bara sovit korta stunder på axeln eller i bärsjalen, men nu äntligen kunde jag lägga ned honom i spjälsängen utan att han vaknade. Puh! Får se hur länge det varar... Elias är ute och cyklar med sin pappa och jag passar på att bara njuta av att ha armarna fria.
Nej, så länge varade det (ca 3 minuter), nu gråter Malte igen....

Kommentarer
Postat av: Britta

Nu hoppas jag Malte är bättre igen. Förstår att datortiden är begränsad med en liten bebis och en livlig pratglad nästan 4-åring.

Hoppas nu du blir friskis-frälst också. Lycka till med både träning och viktmål.

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback