Veckan som gått

Den här veckan har jag mest ägnat mig en del åt att fika och shoppa faktiskt. Måndagen var Elias och jag bara hemma och var ute och lekte. På tisdagen var jag med min mamma till stan och handlade presenter till Fredrik som fyller år på lördag, skor till lilleman, tyg till gardiner och lakan och lite annat. På kvällen gjorde vi klart bebisens rum, byggde TV-möbeln och fixade. Så dagen efter hade jag ordentligt ont i kroppen. På onsdagen var jag inne i stan och fikade på Vurma med några Majmammor, väldigt trevligt och gott! Efteråt gick vi till Babyplanet och där köpte jag en grön supergullig Barbapapabody till bebisen. Mmmm, kanske kommer ett foto sedan, vi får se! Torsdagen var Elias och jag  hem till MiaMaria med Josefin & Jonatan i Solgård, på förmiddagen, och lekte och där var även Katariina med Emma & Emil och Jenny med Daniel & Anna. Det blev en kort men trevlig träff eftersom vi var tvungna att åka hen för att jag skulle på min kära vattengympa, som för övrigt var lika mysig som vanligt. Och i dag är det fredag och jag har hängt upp bebisens gardiner, men annars tar jag det mest lugnt och vilar min ömma kropp.

I helgen blir det kalas för familjens födelsedagsbarn och Valborgsfirande förstås!

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Men kära vännen ta det lugnt....att du orkar flänga runt så mycket :-)
Alla dina tripper och projekt låter roliga men glöm för guds skull inte att VILA inemellan.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback